Superviseur de ventes – commerce de détail

Offre d’emploi : Chef des ventes – Commerce de détail (Réparation de téléphones)

À propos de nous

Nous sommes un kiosque spécialisé dans la réparation de téléphones, présent dans des centres commerciaux. Nous sommes fiers d’offrir un service rapide et de qualité à nos clients, tout en proposant une gamme d’accessoires pour téléphones.

Votre rôle

En tant que Chef des ventes, vous serez au cœur de notre activité, responsable de la gestion quotidienne du kiosque et de la performance de l’équipe. Vous serez le leader inspirant qui motivera l’équipe à atteindre les objectifs de vente tout en offrant un service client exceptionnel.

Responsabilités

  • Gestion du personnel : Superviser, former et encadrer l’équipe de vente (apprentis, aides, etc.). Établir les horaires de travail et veiller au bon déroulement des opérations.
  • Vente et service client : Participer activement à la vente de marchandises et d’accessoires, en veillant à la satisfaction des clients et à la résolution de leurs problèmes.
  • Gestion des stocks : Commander les marchandises, gérer les retours et assurer la disponibilité des produits.
  • Performance et reporting : Analyser les chiffres de vente, identifier les opportunités d’amélioration et élaborer des stratégies pour augmenter les ventes. Préparer des rapports réguliers sur les performances de l’équipe et les activités du kiosque.
  • Résolution de problèmes : Gérer les plaintes des clients, les ruptures de stock et autres problèmes opérationnels.

Qualifications requires

  • Diplôme d’études secondaires ou l’équivalent.
  • Expérience significative dans la réparation de matériel informatique et une bonne connaissance des différents modèles et marques de téléphonnes.
  • Excellentes aptitudes en communication et service client.
  • Sens de l’organisation, rigueur et autonomie.

Qualités recherchées

  • Passion pour la technologie et les téléphones.
  • Attitude positive, dynamique et axée sur les résultats.
  • Capacité à travailler sous pression et à résoudre les problèmes de manière efficace.

Conditions d’emploi

  • Poste à temps plein.
  • Possibilités d’évolution au sein de l’entreprise.

Marketing Coordinator

AT YOUR DOOR SERVICES LTD is urgently looking for a full-time MARKETING COORDINATOR  to join our team. The company is located in Prince George and provides janitorial services to commercial & residential buildings. Ideal candidates should be friendly, hard working, able to work in a fast-paced environment, and work with little supervision.

 

Company Name: At Your Door Services Ltd 

Job Location: 3907 – 15th Avenue, Prince George, British Columbia, V2N 1A5.

Permanent Position: Marketing Coordinator

No. of vacancies: 01

Start Date: As soon as possible

Wage rate: $28 to 30 per hour / to be negotiated depending on experience. 30 to 40 hours per Week

 

WE OFFER

Two weeks paid vacation yearly

Five paid sick days

Great training and potential growth

 

JOB REQUIREMENT 

Education: A university degree or college diploma in business marketing, public relations, communications required.

Experience: Minimum 6 months relevant experience. 

Language: English. 

Strong attention to detail

Creative flair, originality and strong visual sense

Solid understanding of social media principles and practices.

Computer and Technology Knowledge (preferred):

  • Adobe Photoshop

  • MS Excel

  • MS PowerPoint

  • MS Word

 

JOB DUTIES

Develop marketing strategies

Deliver presentations at conferences, workshops or symposia

Conduct online marketing, E-commerce and Website promotions

Develop portfolio of marketing materials

Design market research questionnaires

Conduct public opinion and attitude surveys

Advise clients on advertising or sales promotion strategies

Assist in the preparation of brochures, reports, newsletters and other material

Co-ordinate special publicity events and promotions

Write and edit press releases, newsletter and communications materials

Consult with clients after sale to provide ongoing support.

Develop and implement business plans.

 

Working setting : The candidate should be available to work full-time in the day

 

HOW TO APPLY

If you enjoy working in a positive work dynamic environment, please send your resume to one of following method:

  • By applying directly via this jobsite OR

 

 

  • By mail or in person: 3907 – 15th Avenue, Prince George, British Columbia, V2N 1A5.

 

We thank all applicants for their interest in employment with us. Only qualified candidates will be contacted. Canadian and PR will be given priority.